سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای دل...
پنج شنبه 92 آبان 30 :: 11:34 صبح :: نویسنده : مهدی 110

 

عید اون سال با شب ولادت امام رضا علیه السلام یکی شده بود

بچه های تفحص توی سنگر جشن گرفته بودند

آخر مراسم نوبت من شد که بخونم

دست به دامن قمر بنی هاشم علیه السلام شدم

عرض کردم: ارباب شما مزه شرمندگی رو چشیدید

نذارید ما شرمنده ی خانواده ی شهدا بشیم

 

... فردا صبح از بچه ها رمز حرکت گروه تفحص رو پرسیدم

فکر می کردم چون روز ولادت امام رضاست ، رمز حرکت یا امام رضا علیه السلام خواهد بود

اما حاج آقای گنجی گفت: رمز حرکت یا ابالفضل علیه السلام

گفتم: امروز روز ولادت امام رضاست

گفت: دیشب به آقا ابالفضل علیه السلام متوسل شدیم

امروز هم به اسم اون حضرت میریم تا از آقا عیدی بگیریم

 

... دست بکار شدیم

بعد از چند دقیقه اولین شهید پیدا شد

خوشحال شدیم

اسم شهید هم روی کارت شناسایی اش بود و هم روی وصیت نامه اش

" شهید ابوالفضل خدایار ، گردان امام محمدباقر علیه السلام ، گروهان حبیب کاشان   "

بچه ها گفتند: توسل دیشب ، رمز حرکت امروز و اسم شهید یکی شده

بی اختیار به زبونم جاری شد که  :

اگه اسم شهید بعدی هم ابوالفضل بود ، اینجا گوشه ای از حرم آقا ابوالفضله

 

... داشتم زمین رو می کندم که دیدم حاج آقا گنجی و یکی از بچه ها پریدند توی گودال

از بیل میکانیکی پیاده شدم

خیلی عجیب بود

شهیدی پیدا شده بود که یک دستش از مچ قطع بود

پلاکش رو استعلام کردیم ، گفتند  :

" شهید ابوالفضل ابوالفضلی ، گردان امام محمد باقر علیه السلام ،گروهان حبیب کاشان  "

طلائیه شد مقر ابوالفضل عباس علیه السلام




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 4
  • کل بازدیدها: 68375
تفحص 5 (نقل از دوست صمیمی ام سردار احمدیان) - صدای دل...


صدای دل.....تفحص